حرف نگفته

گاه سکوت معنا میدهد و گاه سخن گفتن

حرف نگفته

گاه سکوت معنا میدهد و گاه سخن گفتن

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ

۰

شماره 5

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ

دیگه فک کنم بزرگ شدیم


 خیلی چیزا رو تجربه کردیم


هر چند خیلی چیزا مونده که باید تجربه بشه


اما ...


نمیدونم . اما تجربه بهم ثابت کرده زندگی همیشه یه چیز جدید برات تو آستینش داره


یه تجربه جدید و مشکل جدید شاید هم یه موقعیت و یه فرصت جدید


بستگی به خود آدم داره که از کدوم طرف به قضیه نگاه کنه .


یاد گرفتم هر وقت مشکلی برام پیش اومد فقط دیدمو باز تر کنم تا بهتر بتونم اون مشکلو ببینم


با غر غر کردونو غمو غصه که کاری تا الان حل نشده


میدونم یکم ضعیفم تو این کار


باید خودمو بسازم


باید کاری کنم که بتونم در برابر هر مشکل یه واکنش خوب و بجا از خودم نشون بدم


همونطور که توی پست قبلی گفتم باید سعی کنم الگو باشم


باید خودمو از بند خیلی چیزا رها کنم


از دلبستگی ها و دغدقه های بیخود روز مره


هیچ کدوم ارزش غصه خوردن نداره


تو این مدت فقط یه چیزی میدونم و بهش یقین دارم


این که خدایی هست و حس میشه همیشه تو اون جاهایی که باید باشه هست


حتی به اندازه ای که باهاش حرف بزنی


خیلی چیزا رو نمیبینم ولی اون میبینه


خدایا ببخشید که انقدر ناشکرم ، خودت که میدونی ما زمینا خیلی مغرور میشیم فکر میکنیم خیلی حالیمونه


اگه تو دست مارو نگیری جز خودت کسی رو ندارم ، ( ایاک نعبد و ایاک نستعین)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۱
no one

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی